Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Emma - 10 mars 2010 15:16

 

Idag är solen framme igen, skönt med lite ljus på dagarna.


Vi hade bara en lektion i skolan idag, medicinsk grundkurs. Läxförhör på skelettet med skelettets delar och de latinska namnen, musklerna och leder. Det gick väldigt bra med skelettet och musklerna, full pott. Men hur en led var uppbyggd vad lite svårare.. Jag hade inte gett en enda blick på den sidan i boken, himla synd.


Senare skulel vi haft vård och omsorg där vi har grupparbete om olika nedsättningar och åldersförändringar. Min grupp jobbar med hörselnedsättning, och vi vart i princip klara förra onsdagen så vi fick gå hem. Så det var ju bra!


Väl hemma sen så tittade jag självklart på dagens avsnitt av andra avenyn.

Och började sedan packa ner kläder i väskan. Snart bär det av till Norrland. Natten till fredag planerar vi att åka iväg härifrån. Väl framme där uppe på fredag händer nog inte så mycket, tv på kvällen, kanske vara ute och leka! Ta en promenad och själv klart umgås med mina tre bästa syskonbarn.

Lördag så tror jag att allihoppa drar iväg till Leo´s lekland. Vanligtvis brukar det vara jag som leker mest när vi är där. Hm!

 Söndag är dopet. Jag längtar så fruktansvärt. Det kommer bli så fint. 

Kram på er.  

Presentation


Emma Aleksandra Viktoria, en tjej som är jävligt go o glad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards