Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Emma - 5 mars 2010 18:39

 

Idag vaknade jag runt 07:00. Jag klädde mig lite snabbt och tog en joggingrunda runt Hällby, väl hemma igen tog jag en skän och lång duch, och fixade sedan till mig lite snabbt. Jag packade väskan, och tog på mig det sista och började promenera till skolan, jag har bra tid på dig då vi började klockan 12.00 Oturligt nog missade jag frukosten, och ingen mat blev det i skolan. Då vi börjar 12.00 och slutar två timmar senare, utan någon längre rast. Var tokhungrig! Men direkt efter skolan skulle jag åka ner och köpa ett par nya skor till dopet! Jag valde mellan två par. Dom ena var ett par stövlar, de andra var låga skor, men enkel klack. Valet var svårt, det fanns så mycket possitivt och negativt med båda skorna..

Stövlarna skulle vara bra att ha uppe i Norrland då snön fortfarande ligger tjockt på vägarna. Lite tråkigt med stävlar nu, och speciellt när våren kanske snart är på g. Vi hör ju fåglarna sjunga och idag har solen värmt riktigt ordentligt.

De låga skorna hade suttit snyggare på mig, i samband med att jag står i kyrkan. Det skulle sett lite enklare och stilrent ut.

Stövlarna blev mitt val, eller min mamma och systers val.

Sedan köpte jag en dop present till min underbara guddotter/systerdotter. Det blev en fin sparbössa med ett lejon på.

Valet var mellan det, en ram med rosa band runt, en ask där det fanns en text " min första hårlock "  eller en hjärtformad ask.

Menjag tyckte sparbössan var fränare, och lite mer roligt med färg och figurer på. Plus att då blir det lättare för gumman att spara sina mynt.


  

Sparbössan på bilden är inte exakt likadan men liknande. Samma färger.


Presentation


Emma Aleksandra Viktoria, en tjej som är jävligt go o glad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards