Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Emma - 3 mars 2010 20:58

Nu har jag unnat mig lite skor.. jag som bara väntar på att snön försvinner, så det blir dags för dessa. Och mer shopping lär det bli. Jag är inne på att köpa två klänningar, en mer för vardag och en lite mer festligare. Även inne å att köpa riktiga jeans. Lite närmare stuprörsmodellen, och till sist lite hygiensaker. Där jag tänkte mig nya ansiktsrengöringar,lotion, nya dofttvålar och ska titta lite extra på lush och se om det finns något värt att beställa hem.

Lite av det jag är sugen på:

* Think pink badbomb- jag har tidigare haft den och den ger väldoftande lukt. Kroppen trivs så innerligt i vattnet.

* Yummy Yummy Yummy- en duschtvål till hela kroppen, som jag är nöjd med. Luktar också väldigt gott.

*  Coalface- något jag använder dagligen. Huden blir fräsch och det lugnar huden. ( jag rekomenderar denna till alla olika hustyper )

 

Jag råder alla flickor/pojkar  kvinnor/män där ute att besöka lush om ni tidigare inte gör det. Det är superbra grejer, och de rånar oss inte på pengar.

 

 

Något annat jag kom och funderade på var om jag skulle färga håret ljusare. Inte blont men lite ljusbrun/mellanbrun nyans. Med eventuella ljusa bruna slingor. Men jag känner mig som en fegis. Jag vet itne om jag vågar.. Jag ahr haft så mörkt hår så länge. Men det går ju alltid att färga tillbaka. Hjälp mig!

Men det vore så fint till våren.

 

Av Emma - 3 mars 2010 16:24

 

Nu har det varit så att idag ska jag äntligen sova hemma. Eller jag kan inte säga äntligen för det har varit så mysigt och så skönt att få bo i skogsängen. Skulle varit femte dagen idag, men skolan ropade efter mig. Och nog fick jag läxor. Så nu sitter jag med böckerna redo i knät, pennan är vässad men det är svårt att komma igång.. Jag har rätt mycket i medicin att göra.. Celler,lungor och nu senaste läxan skelettet..Blää..

Men tillbaka till ämnet, jag ahr haft det super trevligt, dock har det blivit mycket ben&Jerry´s glass. Men det är så gott. Vem kan stå emot det.

I helgen blir jag väl straffad.. Rasmus kommer till mig. Men det är alltid mysigt trots vart vi är.




Jag vill säga till er att jag saknar tiden som var, och att allt var så fint. Så jäkla bra stunder.. då vi var ett team, där vi kunde dela allt, både skratt och gråt.

Låt oss leva tillbaka i tiden, och återuppleva dessa minnen.    

Presentation


Emma Aleksandra Viktoria, en tjej som är jävligt go o glad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards