Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Inte så mycket tid

Av Emma - 1 april 2010 08:27

 

Nu har snön äntligen försvunnit! och påsklovet har inletts idag! :=)  eller om man kan kalla det lov än? jo det kan man nog. Är iallafall ledig från skolan idag, då vi bara hade någon talangshow som Ing Britt sa att man inte behövde gå, Berith höll nog egentligen inte med.. Men här sitter jag nu.. Rasmus försov sig och ligger och sover än! Suck. Jag har förstökt få hunden att väcka honom men jag får väl helt enkelt ta till med ett glas vatten!


1 april idag, och itne har jag kommit på något bra skämt.. blir galen på mig själv. Det är så kul att få ljuga, speciellt idag när man faktist får göra det.

Men nu räcker inte tiden till att sitta och slöa, så får höra av mig mer om vad jag har haft för mig:)

Puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 20 mars 2010 10:36

  Underbart, nu är snön äntligen på rätt väg, att smälta. Jag blir så glad när jag tittar ut och taket är helt snöfritt. Jag älskar att höra klacken på skorna slå mot asfalten, ljudet och känslan är ritkigt underbart! Det är bara solen och vårvär...

Av Emma - 18 mars 2010 09:29

  Lördagens äventyr var att tillbringa dagen på Leos lekland inne i luleå! Så hela familjen, stora som små, bara tjoade i bilen på väg till Leo. Och jag undrar om inte de äldre tyckte det var roligare än de yngre. Linnea,Pontus,Natta,Jag och tilloc...

Av Emma - 17 mars 2010 10:17

Lova Emilia döptes den 14/3 10 i Rosviks kyrka. Mamma Linnea, gudmor/moster Emma, Pappa Emil och gudfar/farbror Abel.          ...

Av Emma - 17 mars 2010 09:59

  Det har inte blivit så mycket skrivande nu i helgen, då det har varit full rulle! Det finns så mycket att berätta så jag tänkte jag kan berätta det nu i efterhand i olika inlägg. Och jag tänkte börja med den härliga doptårtan!   Den var fanta...

Av Emma - 11 mars 2010 14:00


  Nu är godiset köpt till bilresan inatt, mobilen är laddad och allt är nerpackat. Nu är det bara dusch,plocka ögonbryn,fixa naglarna och plocka fram reskläder. Sedan blir det väl en film och lite mys med Rasmus innan det är dags att åka. Jag län...

Presentation


Emma Aleksandra Viktoria, en tjej som är jävligt go o glad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards