Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Bergström

Av Emma - 28 februari 2010 12:38

Idag sitter jag och slappnar av efter en härlig kväll igår. Min kära killle och jag umgicks hela kvällen, och det avslutades av att vi slocknade till sällskapsresan.

På eftermiddagen tididare samma dag, fick jag en sån fin present av Rasmus. Smycken. Ett jä'tte härligt armband och tre ursnygga örhängen. Snacka om att man har en fin pojkvän. Det var gulligt gjort av honom.

Så att fortsätta dagen och göra den ännu bättre så tog vi en tur ner på stan oh köpte oss lite godis.

Vi vände ganska snabbt hem igen och hade det mysigt.

Som ingen kanske vet älskar jag att leka i snön, och det gör nog Rasmus också.. Vi bestämde oss för att ta bort all snö, men tröttnade ganska snabbt och började göra en snögubbe istället. Tog fram barnasinnet och gjorde fina detaljer. Ännu har han inte blivit döpt.. Tips?

  

Ibland tycker jag det är okej och vara barnslig och ha sjuk humor. Man ska vara annorlunda och våga visa vem man är.

 

 

 

Till sist men absolut inte tråkigast bestämde vi oss för att göra egna små alkoholfria drinkar, som jag nog tyckte Rasmus sa att han hade gjort tidigare. Men efter att v köpt all tillbehör osv så skulle vi mixa en citron.. det blev så klart en hel smörja.. som vi hällde i glasen, och stackars Rasmus som inte alls gillar fruktkött.. det vart mängder av det.. Det fick sluta med att jag satt och åt upp kiwin hel istället, för att inte göra ännu mer misstag än de tidigare frukterna.

 

Jag avslutar texten med att säga hur mycket jag älskar min pojkvän. Vi har fyra månader idag.. och det kommer bli så många fler. Jag har aldrig känt någotså starkt för någon.

Rasmus du är mitt allt.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 1 april 2010 08:27

  Nu har snön äntligen försvunnit! och påsklovet har inletts idag! :=)  eller om man kan kalla det lov än? jo det kan man nog. Är iallafall ledig från skolan idag, då vi bara hade någon talangshow som Ing Britt sa att man inte behövde gå, Berith hö...

Av Emma - 20 mars 2010 10:36

  Underbart, nu är snön äntligen på rätt väg, att smälta. Jag blir så glad när jag tittar ut och taket är helt snöfritt. Jag älskar att höra klacken på skorna slå mot asfalten, ljudet och känslan är ritkigt underbart! Det är bara solen och vårvär...

Av Emma - 18 mars 2010 09:29

  Lördagens äventyr var att tillbringa dagen på Leos lekland inne i luleå! Så hela familjen, stora som små, bara tjoade i bilen på väg till Leo. Och jag undrar om inte de äldre tyckte det var roligare än de yngre. Linnea,Pontus,Natta,Jag och tilloc...

Av Emma - 17 mars 2010 10:17

Lova Emilia döptes den 14/3 10 i Rosviks kyrka. Mamma Linnea, gudmor/moster Emma, Pappa Emil och gudfar/farbror Abel.          ...

Av Emma - 17 mars 2010 09:59

  Det har inte blivit så mycket skrivande nu i helgen, då det har varit full rulle! Det finns så mycket att berätta så jag tänkte jag kan berätta det nu i efterhand i olika inlägg. Och jag tänkte börja med den härliga doptårtan!   Den var fanta...

Presentation


Emma Aleksandra Viktoria, en tjej som är jävligt go o glad!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards